2009-11-17
Хариултын карт ашиглах 10 тохиолдол


Энэ нь хэлэлцүүлэг явуулдаг энгийн аргуудын нэг юм. Тусгай дугаартай зарт дээр, сурагчдаар хариулт бичүүлнэ /гэхдээ нэг хүн нэг л хариу бичнэ/. Энэхүү карт нь хариулт бичиж буй хүнээс нухацтай тунгаан бодохыг шаардсан байхаас гадна нийтийг хамарсан хэлэлцүүлэгт сурагчдыг идэвхтэй оролцоход нь түлхэц үзүүлэхүйц байх ёстой.
Сурагчдыг хариулж дууссаны дараа картуудыг холиод, дахин тараана. Харин хэнээс ирсэн, хэн хариулсан карт болохыг нэг ч сурагч мэдэх ёсгүй. Ийнхүү сурагч бүр бусдынхаа бичсэн зүйлтэй таниүлцах болно. Энэ аргыг хэрэглэж байхдаа дараах зүйлд анхаараарай.

1. Гол үйл явдлын талаар АСУУЛТ тавих
2. Багшийн тавьсан асуултанд ХАРИУЛАХ
3. Сурагч бүр тухайн үйл ажиллагаанд оролцох хүсэл, СОНИРХОЛ ХЭРЭГЦЭЭТЭЙ байх
4. Өгөгдсөн асуудлын талаар ШИЙДЭЛ гаргах
5. Гол ухагдахуун, нэр томъёо ТОДОРХОЙЛОЛТ тайлбарла
6. Сурагчын ИЛТГЭЛ ҮНЭМШИЛ хувийн БАЙР СУУРИЙГ мэдрэх
7.Сурагчдын зөв гэж үзэж байгаа үндсэн асуудлын талаар БАРИМТТАЙ байх
8. Туршилт ба судалгааны төсөл дээр үндэслэсэн ТААМАГЛАЛТАЙ байх
9. Сурагчдын саналыг СОНСОХЫГ ЭРХЭМЛЭХ
10. Сурагчдын сайн мэдээ ЗҮЙР ҮГ уриа-лоозонг хэрэглээ

Бичсэн: EDUCATION | цаг: 18:02 | Багшийн боловсролд
Холбоос | email -ээр явуулах | Сэтгэгдэл(0)
Сэтгэгдэл:


Сэтгэгдэл бичих
Энэ блог 1806457 удаа нээгдэв.



:-)
Спэм хамгаалалт:
   
 
xaax